O nas
HubLinker to paneuropejski ekosystem e-commerce, który łączy producentów i dystrybutorów z około 500 mln Klientów na terenie całej Europy i pozwala na wykorzystanie szybko rosnącego potencjału sprzedaży w modelu cross-border.
Szymon Midera
- Prezes Zarządu, pomysłodawca i współwłaściciel Shumee
- Prezes Zarządu Banku Pocztowego w latach 2008-2016. Odpowiedzilany za wdrożenie nowej wizji wzrostu i strategii rynkowej od podstaw: 1 milion nowych klientów, 750% wzrost skonsolidowanego zysku netto.
- Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu w mBanku w latach 2000-2008 – pierwszy cyfrowy bank w CEE; w rankingu Top 10 banków cyfrowych na świecie w 00s.
- Szef doradców Prezydenta Miasta Łodzi i Przewodniczący Rady Biznesu na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ
Monika Stefaniak
- Członek Zarządu Shumee S.A.
- Dyrektor Zarządzający w Banku Pocztowym w latach 2009-2016
- Odpowiedzialna za wdrożenie Contact Center, nowej bankowość internetowej, systemu front-end w 4,5 tys. oddziałów pocztowych i bankowych; płatności Mastercard.
- Szef projektu Envelo Banku
Szef rozwoju Contact Center w mBanku dla ~500 FTE
Michał Kołakowski

Martyna
Customer Care Specialist

Klaudia
Customer Care Specialist

Piotr
Customer Care Specialist

Patrycja
Head of Complaint Department

Cyprian
Customer Care Specialist

Klaudia
Customer Care Specialist

Diana
Supervisor of the Customer Care Department

Marysia
Sales manager

Oliwia
Customer Care Specialist

Maciej
Head of Web Marketing

nikolay
Sales manager

nazarii
Sales manager

Karolina
Office manager

Magdalena
head of accounting department

Ewelina
accounting specialist

-
HubLinker w liczbach
- 100K zrealizowanych transakcji
- 4 krotny wzrost obrotów rok do roku
- 50% średnio-miesięczny wzrost obrotów w I połowie 2020
- blisko 1 mln wystawionych aukcji
- 50 tys. odebranych telefonów i 30 tys. udzielonych odpowiedzi na zapytania Klientów w 2019 roku
- współpraca z 35 marketplace
- sprzedaż na 15 rynkach europejskich: Anglia, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Holandia, Austria, Irlandia, Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria,Węgry, Słowenia. W najbliższych tygodniach rozszerzymy sprzedaż o kilka kolejnych krajów, m.in. Rosję i Ukrainę
-
Czym się wyróżniamy?
- jedno rozwiązanie umożliwiające sprzedaż on-line na 15 rynkach europejskich
- szybka ekspansja zagraniczna poprzez istniejące marketplace’y – liderów lokalnych rynków
- kompleksowa obsługa sprzedaży – automatyczne wystawianie produktów w wielu językach, aktualizacja cen i stanów magazynowych
- wielojęzyczna obsługa Klientów i zamówień na 15 rynkach UE
- obsługa zwrotów i reklamacji
- sprzedaż w lokalnym kontekście kulturowym (wielojęzyczność) i biznesowym (lokalne formy płatności i dostawy),
- brak opłat dla producentów i dystrybutorów
- rozliczenie w modelu success fee w postaci dodatkowej marży dla HubLinker od ustalonych cen
- opcja pełnej obsługi logistyki magazynowej
-
Klienci i partnerzy
Pracujemy z ponad 50 małymi i dużymi producentami i dystrybutorami produktów z Europy i Azji, takimi jak m.in.: Textilmarket, Fernity, Beliani, TIM, BigBay, Dropship Specialist.
Dostarczamy produkty naszych partnerów dzięki współpracy z renomowanymi firmami kurierskimi i logistycznymi, takimi jak: DPD, GLS, Olza Logistics czy InPost. W obszarze logistyki magazynowej pracujemy z Partner Logistic.. Naszym partnerem sourcingowym jest firma VICI Group.